We like it.

Matvanor:
Bästa maträtt? Åh, buffé på Orient Palace, fast det är ju inte bara en maträtt!
Bästa dryck? Tranbärsjuice typ?
Hat dryck och maträtt? Cola och fisk.
Bästa alkoholdryck? Rosévin och champagne.
Använder du smör på smörgåsen? Ja.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis.
Favoritglass? Cornetto Bröllopsstrut.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Mjaa, bara runt 800 kanske?
Har du mer skor än kläder? Tror inte det, fast jag har rätt mycket skor.
Favoritplagg? Black dress. Nej, men, en svart klänning funkar alltid. Hur klychigt det än låter.
Hatplagg? T-shirts.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Pluggar.
Vad vill du bli? Antingen typ veterinär eller fastighetsmäklare.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nej. Är liksom tvungen.
Är lönen viktigast? Nej, men den spelar väldigt stor roll.

Boende:
Lägenhet eller hus? HUS.
Framtidsplaner med boende? Vill bo stort och flott.
Litet eller jättestort? Jättestort.
Drömboende? Typ en stor villa mitt inne i city (som den Zlatan kollade på i Lärkstaden) eller stor hästgård på landet.
Landet eller mitt i stan? Beror på som sagt, men ifall jag ska ha hästar blir det landet.
Mysigt eller sterilt? Cozy såklart! Fast badrum ska vara sterila, hah.

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej.
Är otrohet okej? Nej.
Betyder familjen mycket för dig? Ja, fast skulle överleva utan dem.
Är du lojal? Beror på mot vem.
Tycker du om att dricka dig full? Haha, nej.
Hemmafest eller krogen? Hemmafest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0