Gaah.

Typ inga inlägg idag =O Ifall man inte räknar med det som jag skrev klockan 02 inatt. Hade glömt mitt täcke ute i lägenheten och tänkte defenitivit inte gå ut och hämta det. (Kunde ju liksom inte väcka någon och be den göra det heller!).
Men i alla fall.
I fredags så sov ju Alice hos mig :D Image and video hosting by TinyPic
Vi snackade, spelade in film, haha, såg film och käkade godis =) Ah, ni fattar.
Vi såg i alla fall en skiiitläskig film som heter "Drag me to hell". Brukar aldrig skrika när jag ser film, (kanske av lycka), men jag skrek för att jag var så jävla rädd. Jag kunde inte slita blicken från tv:n och jag bara satt och skrek.
Asläskigt.
Och inatt när jag skulle gå och lägga mig tänkte jag lite på filmen, sen vaknade jag upp med ett ryck, så som man gör när man drömt mardrömmar, men kunde inte komma på vad jag drömt om, haha :P
Så lite påverkad blev jag nog av filmen, hehe.
Men ifall man vill se skräckis ska man lätt se den =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0