Packat och klart.

Nee, inte riktigt så, haha :) ORKAR inte packa allt nu, är för lat för det. Nu sitter jag och väntar på att jag ska bli trött så att jag ska sova lite inatt, och sen kunna slagga i bilen upp till Sälen!
På väg upp till Sälen blir det att stanna och shoppa lite mjukiskläder/skidkläder/skidutrustning, ah typ sånt :) Vi har ett litet favoritställe, hihi.
Någonting jag kommer sakna sjukt mycket när jag är borta är Tommy-Lee.. :( Har verkligen fäst mig vid honom, har nog aldrig gillat en häst så mycket..
Så jag har laddat mobilen med massa finfina bilder på honom, haha ;)
Och tänk att om 10 veckor (tror jag) sitter jag i Grekland! FAN VAD HÄRLIGT!
OCH så har snön börjat smälta undan här i Skövde nu! :D Och då åker jag till vintern, höhö. Men det ska vara strålande sol där, så jag lär väl komma hem med fräknar ifall nu solen visar sig.
Jag älskar fräknar Image and video hosting by TinyPic

Godnatt, så hörs vi imorgon :) Hörs vi inte på morgonen lär jag uppdatera på kvällen från stugan. Ifall jag kommer ihåg att ta med internet vill säga ;)

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en härlig lördag!

Godnatt och sov gott :)

2010-03-13 @ 01:30:28
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0