Seegt.

Blivit segt med uppdatering nu.
ORKAR verkligen inte. När man går upp klockan åtta, åker skidor hela dagen, kommer hem klockan fem, vilar, åker till kompisar, och sen sover, så varken hinner man eller orkar!
Somnade kvart i åtta igårkväll, första dagen vi inte varit borta. Det behövdes kan jag säga ;)
Idag har det blåst riktigt, riktigt mycket! Och eftersom det redan är snöbrist i Sälen så håller snön på toppen på att blåsa ner, haha.
Flera backar är avstänga pga. snöbrist, bland annat min favorit Svansen ='(
Men jag åkte den ändå, haha, opistad och allt, det var ju bara att inte åka där det inte var snö, haha :P
Imorgon var det egentligen tänk att vi skulle åka i "Solbackarna", men eftersom det kommer att blåsa 6 mps så vet jag inte ifall jag har lust, det är bland dom brantaste backarna i Sälen och dom blir lätt isiga ifall snön blåser bort.

Anyway, imorn blir det i alla fall skidåkning och sen kanske After Ski, (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0