10 mars 2010

Häst: Tommy-Lee
Typ: Dressyr
Ridlärare: Fanny
Vi red dressyr, övningarna var rakriktning och öppna.
Jag red min underbara Tommy! Gud, jag älskar honom! :D
Det gick bra, han är lite vinglig, men det är så han är för tillfället, han är ju trots allt bara 5 år =)
Nästa gång är jag inte med :( Dessutom är det temadag så det är ingen ridning.
Gången efter det ska vi öva ungefär samma sak igen, och sen gången efter det v. 13 är det hoppning och då ät inte jag hemma :''''(
Jag sa det till Fanny och hon tyckte det var tråkigt, för Frida hade berättat hur bra det gått i hoppningen och att det var min och Tommys specialitet! Hihihiii :D
Fanny tyckte jag skulle fortsätta rida Tommy, och självklaaaaart ska jag det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0