Godnatt och goodbye!

Ska börja närma mig sängen nu, lite kvar att packa men stänger ner datorn snart.
Känns så otroligt konstigt att vi ska åka, för helt ärligt trodde jag faktiskt att askmolnet skulle stoppa. Ska ta massor av bilder har jag tänkt, på flygplatsen imorn, flyget, hotellet, poolen, stranden, ni fattar! ;)
Plockat fram kläder tills imorn och ombyte, lär ju vara varmt på Kreta, haha.

Imorgon går jag upp klockan 04:15, åker mot Landvetter 04:30, och klockan 08:20 går flyget till en (förhoppningsvis) varmare del av Europa :love:.


Kommer sakna alla najjsiga kompisar, men Kreta, det är härligt det :D

Kommentarer
Postat av: bea :)

just nu är du på Kreta, så du kommer inte se detta föräns du är hemma men ..

skulle bara säga att jag hoppas att du har det bra och att jag saknar dig! kram från lilla mej xD



:) <33

2010-05-26 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0