Hur gött? :D

Har börjat ta upp lite sommarkläder och sånt nerifrån klädkammaren, eller säger man så? Typ stor garderob man kan gå in i. Skulle inte kalla det walk-in-closet i alla fall, hah.
Och mamma har börjat tvätta kläder jag ska ha med mig, naajs.
Sitter och kollar på bilder på Google Earth, så mysigt där vi ska vara! Ska ta supermycket bilder, inte direkt första gången jag säger så, slutar ändå med att jag bara ligger och latar mig i en solstol eller flyter runt på någon madrass i poolen.
Nu MÅSTE askmolnet hålla sig borta, annars dör jag!

Har lite minikris nu eftersom jag inte har några kläder alls tills imorn?! :( Jo jag har, men inga jag vill ha på mig.


Värsta snygga flygplanet på Diagoras flygplats, haha ;)

(Såg nu att det skulle vara dåligt väder på fredag och lördag förmiddag nere i Chania, fyy. Edit: hittade en annan engelsk sida med väder, med prognos för hela veckan. Som bara utlovar bra väder! Den hoppas jag på ;))

Kommentarer
Postat av: alex

Hej!

I min blogg lottar jag ut ett presentkort för 1500 kr som fungerar i runt 150 butiker där H&M GINATRICOT BIK BOK är några utav dem..

Var med och anmäl dig på min blogg nu ! :D



Kram

2010-05-19 @ 15:50:48
URL: http://stockholmshetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0