Mysigaste dagen :)

Skolan idag segade igenom som vanligt. Alice och jag fick fnitterattack åt lite grejer på både SO:n och NO:n, men det blir så när man inte träffats på nästan 5 dagar (?).
Sen var det i alla fall att åka hem. Sen cykla vidare till stallet, det gillas :thumbup:.
Felicia var så gullig att hon nästan hade gjort klart allt i stallet, duktig tjej det :D Så vi började rykta lite på Svend, sen frågade Fanny ifall vi ville skritta ut en sväng, jag fick Fellini.
FANTASTISK häst! :D
Även ifall han höll på och fega ur för minsta lilla och tog världens bamsehopp över en liten vattenpöl.
Får tacka Frida för att hon har en sån fantastisk häst! Hennes dressyrhäst detdär.
Vi var ute en timme tror jag, och vädret var ju inte jättedåligt heller, toppen kväll helt enkelt! Blir så glad av att vara i stallet :love:


Fin sne horisont i bakgrunden! Höhö. Men vollyboll in my heart, även ifall min idrottslärare inte säger detsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0