Random.

1. Vad heter du? Fanny

2. Smeknamn? Inget, typ.

3. Vad har du blivit kallad genom tiderna? mycket saker, heh.

4. Hade dina föräldrar tänkt ge dig några andra namn? Linn, Paulina, typ, haha :)

5. Hårfärg? Blondiee.

6. Ögonfärg? Blå/grå.

7. Vilken stil har du? Ingen typ.

8. Sminkar du dig? Yeah.

9. Vikt? Haha, det skriver jag inte här.

10. Längd? 163 cm.

11. Vilka är ni i din familj? Jag, lillebror, mamma och pappa.

12. Har du några husdjur? Nej.

13. Vem betyder mest för dig i hela världen? Vet inte :)

14. Varför? Därför att jag inte vet det.

15. Vilken klass går du i? 7 Gamma 1.

16. Skola? Vasa.

17. Trivs du? Duger. Klassen = Bra, Skolan = tråkig.

18. Har du bra betyg? Har inte betyg, men mina omdömmen är bra.

19. Har du många vänner? Ja.

20. Vem är din bästa vän? Alice.

21. Favoritförfattare? Har ingen ;)

22. Bästa bok du läst? Typ Harry Potter eller Twilight.

23. Sämsta? Can't remember, men ärligt :)

24. Favortfilm? Ouuh, Twilight eller Harry Potter. Nörd.

25. Favorit tv-serie? Jaja, det får väl bli Gossip Girl..

26. Favoritskådespelare? Har ingen.

27. Favoritskådespelerska? Har ingen.

28. Bästa film du sett? Är inte det samma som favoritfilm? :O

29. Sämsta? Barnhemmet, pallade inte se klart den. Den var på Spanska med Engelsk text.

30. Är du allergisk mot något? Nej :D

31. Favoritmat? Orientalisk BBQ.

32. Dryck? Tranbärsjuice, mums.

33. Godis? Typ lakrits, dom gångerna jag äter godis.

34. Kaka/fikabröd? Typ Drömrulltårta och drömmar.

35. Glass? Calippo Refreshment. Eller vad den heter.

36. Frukt? Kiwi, Ananas.

37. Grönsak? Paprika, men gillar inte grönsaker :(

38. Årstid? SOMMAR?!?!

39. Färg? Rosa, Blå.

40. Väder? Sunny :D

41. Favoritband? Har inget.

42. Favoritlåt? Vet inte :D

43. Bästa konserten du varit på? Nej men alltså typ någon Rix FM festival tror jag, haha.

44. Antal konserter du varit på? Men gud, orkar inte räkna.

45. Vilka? Hm. Rix FM, Darin, Carola :tired:, Mojje :angry: vi var tvugna med förrförra klassen! Måns Zelmerlöw, Julturne med Sanna, Shirley, Sonja och Måns, kommer inte på fler, men har varit på fler :D

46. Vilka länder har du varit i? Sverige, Danmark, Tyskland och massa gånger i Grekland!

47. Vilka länder vill du besöka? Alla!

48. Vad är ditt drömyrke? Typ flygvärdinna, eller jobba med hästar :love:

49. Har du piercings? Om öronen räknas, så har jag det.

50. Biter du på naglarna? Nej, bara på nagelbanden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0