Svar på frågestund.

1. hur lång är du ?:)
Svar: ca. 163 cm.

2. tycker du också att hanne glömde dig och hon, alice i eran lista? :D
Svar: Hahaha ;) Det kan vara att jag tyckte så ja :cool:

3. brukar du skrika när du kollar på film? ;)
Svar: när jag ser på skräckis med dig Alice så skriker jag, haha.

4. kan man jucka med barbies? :D
Svar: Ohja, hahaha :bigeyes:

5. vad betyder "gagaolala rambarambaba gaga ohlala aj caramba?
Svar: Ungefär: "Rah rah ah-ah-ah! Ro mah ro-mah-mah Gaga Ooh-la-la! Want your bad romance" Haha :D

6. vem tycker du är fulast i världen?
Svar: Vore för taskig ifall jag skrev det här :cool:

7. vem tycker du är finast i världen?
Svar: Men det säger jag inte heller här!

8. vart skulle du vilja åka, där du aldrig har vart förut?
Svar: Typ, Ryssland, hahah.

9. vem är din bästis?
Svar: Alice :love:

10. har du roliga grannar?
Svar: Ja, haha.

11. om du skulle få gå i en outfit för resten av livet, vad skulle du ha på dig då? :D
Svar: Mjukisbyxor, linne och hoodtröja, även ifall det är fult som stryk så är det i alla fall skönt.

12. vart köper du oftast kläder?
Svar: Nelly, H&M, BikBok, Gina

13. stör du dig på folk med annan färg än vit på kajalen?
Svar: Om det är typ blått, grönt, rosa osv. stör jag mig på det. Men neutrala färger typ brunt, grått, svart så är det okej. Fast vitt är ju inte direkt någon höjdare heller. Höhö.

14. vart vill du bo om du skulle få bo i göteborg?
Svar: Hos Alice, haha.

15. varför började du blogga?
Svar: För att det är kul :D

16. vad är din favoritmat?
Svar: Orientalis BBQ på Orient Palace slår det mesta ;)

17. vad heter du i mellannamn?
Svar: Eva Lovisa

18. tycker du att du har fått kul frågor?
Svar: Ohja.

19. Vilken klass flyger du när du flyger? :D
Svar: Business Class, mycket skönare med mycket benutrymme, filt och kudde, tidningen mm. och all extra service. Fast nu när jag åker till Kreta måste vi åka vanlig klass :( Det fanns inga platser kvar i Business, blää :mad:

20. Vad brukar du ha för smink?
Svar: Bara mascara. Dock börjar den ta slut, hehe. Dags att köpa ny nu.

21. Har du något lantställe?
Svar: Inte direkt "lantställe", stockholmare som kommenterat, hahah. Men i alla fall, min familj har ett hus i Skåne, och ett hus på Fårö.

22. Samma person som kommenterade ifall du hade lantställe, ifall du har det, lägg upp bilder på dom!! :D
Svar: Antar att du menar att du är samma som kommenterade ifall jag hade, eftersom det är samma IP adress.
Men visst kan jag göra det, har dock bara på Skåne huset.


Haha yeeeah, vårat hus är tegelhuset, ifall ni bara visste hur eftertraktat det är. Haha. Kanske mest läget nästan precis nere vid havet, men ändå :cool:


Och nu får jag som sagt inte sitta i Business Class :( Inte längstfram-mittgång säte :( Typ sorgligt, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0