Haha aaw, fan vad cute.

Cyklade till stallet idag, typ aaaaasfort, hahaha, i mörkret ;) Börjar bli rätt grym på att cykla nu alltså! ;)
HEELT tomt i stallet, kolsvart, kolsvart i huset, heeelt ensam, skiiitkallt och allting var så annorlunda. Börjar mocka i stallet, sen kommer Findus in i stallet (en katt) och typ jamar jättemycket, och springer hela tiden bort till husets dörr som om att han vill att jag ska öppna, men det kan jag ju inte!
Haha, sätter mig i boxen i halmen med han i knät och kelar lite, jäävlar vad gullig han är. Hade extrema problem med att hitta hästarna i hagen när jag skulle ta in dom, hahah. Var så mörkt.
Red ut en sväng i skogen sen, dock inte ensam! Typ asläskigt, med massa djur som lät hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0