IIIIIIIIH.

Sååå jääkla bra helg alltså ;)
Fredagen började med att vi tog tåget upp till Stockholm, fikade på Espresso House, shoppade, åt lunch, med min moster (!! hon råkade vara i Stockholm samma helg som vi, och hon bor inte där) gick och såg en utställning om bla. hästar i Hovets tjänst, haha ;) Sen så checkade vi in på hotellet, gick och fikade igen, hahah, mitt liv typ. Sen så var vi och såg Stockholm Horse Show, UNDERBAAAAAAAAART. Gick på mässan, köpte lite hästtidningar och nya ridhandskar,  haha.
På lördagen fortsatte vi med vår shopping, tog en sväng förbi Stureplan innan vi gick ner till Gamla stan - för att fika! Svårt att hitta ett fik med plats klockan tolv en lördag... Slutade med att vi fikade på Café Tabac, jättegod varm choklad med vispgrädde ;)
Sen tog vi tåget tillbaka till Skövde.. Dock med ca 80 minuters försening.. Stog still i Flen för att en fågel hade åkt in i något som gjorde att det blev stopp på västra stambanan, haha. Segt ;)

Idag blev det inte till stallet, waaaay to much snow, om man säger så, hah.

Men mår bara såååå himla bra just nu!!!! HEEELT GAAALET!! Vet preeeeecis vilket gymnasie jag ska gå + att det hänt massamassamassa bra saker som hör ihop med just det, IIH. :D :D :D :D
Faaan vad underbaaart, GUUUD :D:D:D:D
FYFAN VAD JAG ÄR GLAD, hihihihi. + att jag håller på med en liten sak (som för mig är typ the best of the best, ingen annan kommer bry sig, men I like it alot ;)) på datan som tar 4 dagar, hahaha :D

Fast har inga bilder :o Har inte laddat över några bilder från helgen på datan än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0