SOMMAR 2010

Okej, gör som alla andra, lägger upp bilder på sommaren 2010, enjooooy.

Juni:
Var med Alice precis 24/7. Solning var livet och jag taggade sjukt till "sommaren 2010", midsommar och att jag skulle till Gotland och ridläger ;)
Jag och Alice blev bruna, midsommaren var totalt awesome! Tyvärr nada bilder på den :(

Åkte lite båt i Örlen. Vad säger man..? Fullt ös medvetslös.

Juli:
Taggade sjukt mycket för att åka till Gotland! Och ridlägret och släktträffen!
Flygresan till Gotland gick braaao. Ridlägret var heeeeelgrymt och släktträffen var en släktträff, haha. Helt awesome väder var det i alla fall. Har aldrig varit med om sååå mycket blixtar och oväder. Själv så gick man runt i sommarklänning med sandaler och utan jacka. Levde i Visby hos den bästa Matilda i några dagar och vi käkade crêpes. Pappsen köpte även båt mitt i natten.

Flög i ett miniplan till Visby Airport. Haha, älskar namnet.

Såg världens sötaste fjordingföl födas. Heidi. Hon kommer bli totalt bäst.


Vi åkte till Ljugarn med ridlägret för att baaaaaaada. Jag och Jonna åkte dit för att ragga. Det misslyckades totalt. Vi såg inte en enda kille i vår ålder, alla var 30+. Det slutade med att vi köpte ostbågar, melon och Ben&Jerrys istället.


Det var awesomevecka i Visby, aka Stockholmsveckan. Jag var givetvis tvungen att springa förbi Kallis och spana in alla heta bratkillar i Ralph Lauren pikéer, och det finns inga små Princess 22 ;) Ifall anyone get it.

Augusti:
Time for hämfärd var det tänkt. Men icke. Jag stannade kvar hos min kära moster. Hade GALET svårt att slita mig från Gotland. Time för hemtagning av båt. Time för slutet på allt, slutet på sommaren slutet på allt det goda, haha.
Tyvärr har jag INGA bilder från Gotland vid den här tiden typ, gaah.

Typ Torsö med båten, dagen efter jag kommit tillbaka från Gotland :/


FUCK MEEEE SAKNAR SOMMAREN SÅ JÄVLA MYCKET VILL HA SOMMAR FÖR FAAAAAAAAAN. GUD MAN LEVER JU FÖR SOMMAREN OCH NU ÄR DET VIIIIINTER FAAAAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0