Finished.

Boken om mig är klar, helt underbart skönt, ingen mer oro över det nu! Nu är det bara ett matteprov kvar den här veckan och ett till veckan därefter, sen är det rätt så lugnt.
Har börjat planera lite inför Skånebesöket om drygt två veckor, mest vad vi ska hitta på, haha. Får jag bestämma blir det besök på slott och fika på slottscaféer, två av de riktigt mysiga sakerna i världen. Har lite planer än så länge, så vi går se vad som händer.
Förövrigt så har det varit en riktigt lugn dag, jag har sett film, Wall street. Gordon Gekko är ju jäkligt tuff alltså, haha. Käkat lite punsch-och cherrychoklad och herrgårdschoklad till Slottsliv som visats på tv idag. Jag är en sucker för slott och kunglig historia. Går i generna!

Trollenässlott är ögongodis ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0