Friday night.

Fredagkvääääääll. Jag har tråkigt, det är helg, jag har tråkigt, det är helg. Kan inte fatta att det är helg. Dessutom har vi bara gått 31 dagar i åttan och redan haft engelskaprov, franskaprov, Noprov, redovisning SO, matteprov nästa vecka samt svenska inlämning då.
31 dagar av åttan, 147 to go. Känns inte så bra alltså. Sen så skulle jag kunna räkna bort 16 dagar, som jag vet att jag ska vara ledig.. Eller kanske 17 ifall min och Alices lilla shoppingresa blir som den är tänkt, hahahahaha, jag dör typ.


Nejnejnej, fråga mig inte vad som hände, jag är övertrött och uttråkad, men känner inte ett dugg för att sova, hört talas om att utnyttja att det är helg?..

Kommentarer
Postat av: HEMLIGA MANNEN

VILL HA DIG I MÖRKRET HOS MIG

2010-10-09 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0