Jag kan - ibland.

Först skola idag, inte så kul. Gillar inte skola, höhöö.
Sen stack jag ut och blev bjuden på lunch på Riviera, inte helt fel alltså. Väääldigt gott, typ 324935354 gånger bättre än skolmaten.
Sen skola, hem och direkt vidare till stallet! Där red jag ut en sväng på Imelda (SA-hästen). Mycket uteritt nu, but iI just looooove it :D
Blev kvar i stallet till åtta, satt och snackade i cafeterian och hade det sjukt mysigt.
Nu sitter jag i soffan och försöker plugga, jag lyckas ibland, men för det mesta är datorn en aning för lockande, sängen också....



Franska............. en bild beskriver mer än tusen ord. Det är helt enkelt galet tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0