Lalalaala.

Har sett överdrivet mycket filmer inatt, Strandvaskaren, United 93 och World Trade Center, nu ska jag nog inte ser mer filmer, men imorn har jag en jag ska se :D
I am obsessed with movies, galet bra alltså.

Senare idag blir det stallet, niiice. Och massa plugg, inte lika nice. Fyfan.


11/9-2001. Nästa år är det tio år sen. Sjukt vad fort tiden har gått. Känns som om det var igår jag kom hem från dagis och mamma knäppte på tv:n, och det enda som visades var om attentatet mot WTC. Lite läskigt är det faktiskt, man blir så berörd när man ser filmerna, och desperat för att det inte fanns någon som kunde göra något när planen var kapade. Tur att säkerheten är högre vid flygplatser nu i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0