Trött som fasen.

Skola och stall idag, ganska så nice alltså :D I alla fall det sistnämnda. Red lite dressyr på Imelda som har en helt amazing galopp :o To die for.
Sen var det temadag och jag visade Rose, fick stå i en timme med henne medans Skövde ridsport visade hur en sadel ska ligga, vilka sadlar som passar vilka hästar osv.
Kom hem typ halv nio, så nu ska jag ta något att käka innan jag går och lägger mig. Är helt galet trött som vanligt.
Imorn blir det inte stallet, utan det blir clinic med Niklas Arvidsson i Vartofta, spännande, haha.
I helgen är det tävling om jag inte redan sagt det, 50 clear round och LD-10 tror jag det blir, går inte in för att vinna, utan för att klara det med tanke på att det är första tävlingen för mig och Tommy, hihihiihihihihi :D

Pallar inte fixa bild, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0