8 september 2010

Häst: Tommy-Lee
Typ: Dressyr
Ridlärare: Fanny

Han skötte sig så hiimla bra idag! Och jag är så himla stolt över honom! Min lilla älskling :D
Han hade underbar galopp, kort och fin, och vi kunde köra serpentinbågar (tre stycken på ca. 15x40bana) i galopp med avbrott till trav på medellinjen och sen direkt igång i galopp igen!
Det kunde jag verkligen inte tro förra gången att det skulle bli så bra. Så himla stolt över honom, han har blivit så himla duktig!
Han har börjat ta galopphjälperna jättebra nu också, så man behöver inte hjälpa till med spöet. Och ny sadel har han! Allting är så himla bra just nu. Älskar dig Tommy :love:


Usch vad jag älskar dig, fastän din grimma är lite sliten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0