Gaalet.

Duschat så jäääkla länge idag. Så jääkla varmt. 50 grader typ, döskönt.
Dagen började med skola, uuuääk, sen vidare mot stallet :D Gjorde det vanliga, mocka, sopa, rykta, rida, rykta, fodra, sopa, hah :) Men det är kul :D
Sen efter det drog jag vidare till Jutagården där det var banhoppningsträning, tog lite photos och tittade på en hel del duktiga ekipage ;)

Nu sitter och jag och kikar på Jersey Shore faktiskt, hehehe. Kan ju säga att Kungarna av Tylösand typ är kopia på det, men det är inte sämre för det :D
Håller på med en ny header också, men det går inte så bra, för jag har löjligt dålig fantasi.


Ta mig till sommaren, gaaaaaaaaaaalet skönt. Inte så jädrans pjåkit att få gå i ide nu och vakna upp i maj typ. Varför är inte människor så?!?

Kommentarer
Postat av: hanne

jersey shore är så jävla bra :D

2010-09-28 @ 22:04:25
URL: http://hannefonnhartikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0