Just a thought.

Livet är så gott som perfekt nu, haha. Bortsett från att jag inte gillar staden Skövde, så är allt annat helt perfekt, hihihi.
Underbart.
Och ni alla avundsjuka jävlar som ska ha något emot att jag är glad kan vara tysta, annars är ni riktiga nolifers. Haha.
Ridningen är helt underbar.
Jag har världens bästa kompis.
Jag har ett städat rum, tjoho.
Jag har en mobil med fräsig bakgrundsbild.
Haha, jk.
Tycker synd om er alla som har allderles för mycket fritid när ni bara sitter hemma och har allmänt tråkigt. Haha, ut och gör något istället ;)

Och jag mår som bäst när jag är vid hästarna, finns inget bättre, och kommer aldrig heller att göra.
Är så grymt tacksam för att mamma lät mig börja rida långt innan jag ens minns, haha.
Och alla ni som säger att det är för dyrt att rida, kan jag säga att även ifall man tycker det är mycket pengar är det lätt värt det :D
Mycket bättre att vara social i stallet än att vara social nån annanstans, hihihi. Tycker jaaag.

Kommentarer
Postat av: alice

att jag har världens bästa kompis, ja :)

2010-09-09 @ 07:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0