Ny header, jag är nolifer.

Yeeah, den bilden är den enda dugliga jag har nu. (Kan man säga dugliga?).

Har kikat ett avsnitt av Gossip Girl S1E04 :)
Sucker för det, älskar Gossip Girl, vill leva som dom, vill vara som dom. Och vill helst av allt vara dom.
Dagen idag har varit seeg, eftersom jag varit hemma från skolan, typ feber :/ Nu är jag i alla fall nästan frisk.

Imorgon bär det av mot Mariestad tror jag, det är någon Speed Art Design, flyguppvisningar och lite båtar, kan nog inte bli helt fel i alla fall.
Och nu så laddar datorn snart ut, godnaatt ;)

Kommentarer
Postat av: hanne

gossip girl alltså <333<3<33<3<33<333 :(

2010-09-04 @ 10:47:14
URL: http://hannefonnhartikainen.blogg.se/
Postat av: alicie

den va fin :D

men du, kolla timpans mellannamn på fejjan :@ <3

2010-09-04 @ 13:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0