SVINKALLT

Gaah, är på båten. Svinkallt. Strömmen gick förut så fläkten slutade fungera, strömmen är iofs tillbaka, men sviinigt kallt ändå.
Har strumpor och tjocktröja, eftersom jag glömde långbyxor, gaah.

Har sett flyguppvisning med JAS-plan idag :love:, ryyyyyyser i hela kroppen för det är så häftigt att se. Jag vet, jag är inte riktigt normal.
Fan vad underbart att få sitta där uppe och åka snabbare än ljudet, min dröm typ, hihi :D Stridspiloter tjänar ju feta löner också, haha ;)


Google pic :D

Kommentarer
Postat av: hanne

sv: eller hur?! älskar det<3!



HAHA ja.. undra vad han gör med ketchupflaskor..xd

2010-09-05 @ 01:30:04
URL: http://hannefonnhartikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0