HAHA

Har haft två styckna (egentligen skitkassa) dagar i stallet nu. Tävlade på surponnyn. Åh ska nog inte skriva alla känslor jag har på den hästen nu, men fyfan. Så HIMLA tråkigt att hon vägrar ut sig och är rädd för allting på tävling, när det går så sjukt bra på träning! Blää.

Som tur var har jag en riktig kanonhäst att rida vid sidan om! Tusan vad jag älskar den hästen! Red ut världens mysigaste uteritt (första gången på 15 dagar). Kan säga att hon var övertaggad och ville inget annat att galoppera, men vi hade det mysigt ändå, haha!

Grymt fint väder och jag har lyckades somna på gräsmattan vid stallet i några timmar, så har fått mig en fin bondbränna!

Har plågat mig igenom dessa två dagar, min förkylning/halsont/godknowswhat går verkligen inte över! Jävla envist.
Söt, men icke ville hon hoppa!

Kommentarer
Postat av: Eli

Vad då surponny? Vad dåligt att skylla på hästen:(

2011-04-25 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0