Hanna & Matii + Sindarve!

Gårdagen och idag tillbringades tillsammans med Hanna och Matilda, älskar er tjejer!
Vi åkte till Sindarve och fick rida några unghästar, så sjukt kul! Älskar unghästar, dom känns så fräscha och oförstörda, och alltid så possitiva!
Fick rida världens söting som heter Hector, född 2008.
Sov sen hemma hos Hanna.
Idag var vi på Sindarve igen, den här gången red jag ut på en häst född 2006 som heter Krusidull, sjukt underbar häst! Gud vad jag gillar honom, verkligen! :) Riktigt jäkla snygg också!

Senare fick vi rida ut själva på unghästarna, och dom skötte sig riktigt bra! Sötisarna.

Kvällen ägnade jag åt promenad i innerstan, som vanligt! Tog även min klassiska glass på Glassmagasinet. Bubbelgumsglass är en riktig höjdare! Mums. Har massor med bilder, men orkar inte fixa över dom ikväll!

Bild från i fredagskväll på Fårö, underbart!

Åker hem imorgon, känns inte bra alls!

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet :)

that's nice picture and a very nice view too :)

2011-04-20 @ 01:55:41
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0