Mon Chéri

Sköön skoldag idag faktiskt, rätt slappa lektioner och lång håltimma, sååå skönt :)
Rasten tillbringades nere på stan med Bea och Malin, rätt nice med årets första glass i solen! :D Hade tänkt köpa ett par svarta byxor också, men dom fanns inte i min storlek :(
På Hemkunskapen hade vi kockduellen, haha sjukt kul! :)
Sen drog jag vidare mot stallet, först Jutagården och sen till min älsklingspålle :) GUUUD vad duktig hon var idag. Blir sååå himla stolt, ååh :D Hon var lite tittig inne på en stig i skogen, men det berodde på att det blåste något enormt mycket. Hon lyssnar bra på skänkeln nu, och tar inte minsta lilla skänkelrörelse som frammåtdrivande, utan lyssnar åt sidorna också, yeey :D
Traven går sååå himla bra, gråter typ av lycka när jag skriver det, men ja, hon är en liten stjärna på det mesta ;)
Ingen bild, så godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0