Red outfit all day

Min dag har i princip bestått av röda outfits! Först röd bikini, sen röd piké matchat med röda lindor och rött schabrak.
Och nu sitter jag i röda pyjamasbyxor, hihi.

Min häst var underbar idag igen, fast lika svettig som vanligt stackaren! Dålig kondis, dags att träna upp den, haha. Imorgon blir det att fixa till hennes man, den har vuxit sig allderles för lång, två månader sen jag klippe den sist. Men kommer nog att använad trimmkniv och inte sax den här gången ;)


Såg förresten att någon hade kommenterat att jag kallade en häst för surponnyn, och ja. Hon är en surponny, jag kan inte rå för att hon lägger öronen bakåt så fort en annan häst närmar sig och man känner hur bakdelen lättar, hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0