Uppdateringen sucks

Jag som lovade bättre uppdatering under min vistelse på Gotland, men icke då!
Har knappt haft tid att sitta vid datorn, har haft massa annat skojj för mig! Kvällarna har ägnats åt promenader i Visby och dagarna på världens bästa prao plats! Shit vad jag kommer sakna min prao alltså, verkligen! Trivdes så jääkla bra! :D

Igår åkte jag buss i 1,5 timme själv med en fyraåring, och yes, det gick bra! Muta lite med godis och en bamsetidning och lite spel på mobilen! Destinationen var Fårö, så det var helt klart värt att åka buss så länge.

Kvällen spenderades ner på bryggan i solnedgången. Finns inget vackrare, jag älskar det! Helt vindstilla och så fantastiskt vackert!

Idag har jag mest sovit, börjar bli ännu mer förkyld, blir aldrig av med mina förkylningar!

Imorgonbitti tänkte jag gå upp vid 5 snåret och cykla ner till bryggan och se soluppgången, den är magisk!
Bilder kommer imorgon, för då åker tillbaks till stan igen, och där har jag min dator och sladden till kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0