Aaaaaaaaaaaaaaaaah

Åh fy fan vad härligt! Är klar med musiken och allt plugg inför matteprovet imorgon! Sååå skönt att det inte går att beskriva. Speciellt musiken som varit ett slags orosmoln över mig hela hösten. 
Har bara franskainlämning (vilket gör mig ganska trött på livet) och Hemkunskapsprov kvar den här tereminen! Och så vår teater i svenskan, men den är bara rolig så den känns inte ett dugg jobbig! :D

Red ut med Sandra idag i mörkret och kylan, säger det dock igen - det är väldigt skönt med snö som lyser upp! Det blir liksom 2424321 gånger mindre läskigt att rida i skogen nu. 

Nu ska jag sussilussa och tagga matteprov imorgon, men trots det så älskar jag fredagarna i skolan! 


Fick även ett väldigt plötsligt sug efter ölkorv............... Haha, ååh det är typ det bästa som finns :love: :love: :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0