Charlies + Ikea + A6

Har haft världens längsta eftermiddag och fyfan vad trött jag eee!
Stod i cafeterian i skolan idag, huur skönt som helst! Inget språk, wie! Drog till Jönköping med min madre klockan två!
Först förbi Charlies och pröva ridstövlar! Ska inte köpa än, ska fundera lääääääänge...  Prövade tre par dressyrstövlar!
Par 1: Mountain Horse Victoria High Rider, det "billiga" paret 2495:-, huur sköna som helst! Dock inte så hårda som ett par ordentliga dressyrstövlar ska vara. Nackdelen med dem är att de är allderles för korta i skaftet, dom kommer ju sjunka ihop osv :(
Par 2: Cavallo Grand Prix Plus, 4295:-, mina absoluta favoriter! Dom är så perfekta som ett par stövlar kan bli. Extremt osköna att stå i, eftersom dom är så hårda! Och när man böjer på knäna så skär kanten in i knäväcket.. Men det gör inget! För dom är så fina!
Par 3: Cavallo Piaffe Plus, 6995:-, dessa är hur läckra som helst! Dock allderles för hårda för mig som inte är van vid sånna stövlar.. Klämde åt runt fotknälen, men gud vad vackra dom är!



Efter visiten på Charlies var jag en sväng på Ikea och käkade, sen till A6 där jag köpte en klänning (svårt att hålla mig ifrån det!?! Min andra klänning jag köper i december) och ett linne! Asgött. Sen till Ikea igen och köpte alla saker vi spanat in, askalas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0