Jippiiie

Gick verkligen så himla bra när jag red Lotte idag! Alla spärrar i mitt huvud (och kropp) som jag haft när jag ridit bara släppte. Gick HUR bra som helst att sitta ner i hennes trav. Har haft extrema problem med det förut eftersom hon har rätt stor trav och är ganska studsig.
Men idag släppte det verkligen helt! Kunde sitta ner utan några som helst problem, även om det var lite skumpigt i början innan hon slappnade av. Men sen gick det verkligen kanonbra, ååh vad glad jag blev! :D
Ser fram emot nästa ridpass i paddocken, kommer dock dröja tills på torsdag. För imorgon ska jag bara ut och gå och på onsdag ska jag försöka hinna med att rida ut (föräldrarmöte med elever på onsdagkväll).

En gammal bild från i somras, vilken nacke och hals hon hade då! Snyyggt, dags att bygga lite muskler nu i vinter! Hoppas på mycket snö = bra träning.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Härligt att det gick så bra! :D

2011-12-08 @ 21:25:19
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0