Jullunch!!!

Fredag idag! Älskar deeet! Alltid så mysigt i skolan då! Drack glögg idag, resulterade i bränd tunga och ett jävla magknip!
Jag och mina snygga vänner käkade jullunch tillsammans, klunkade i oss enorma mängder med julmust.. Min mage mådde inte bättre utav det :(
Nu så mår magen kanonbra igen så nu ska jag vräka i mig en pizza! Inte vilken pizza som helst utan IKEA pizza! Seriöst den godaste som finns, lite som panpizza fast 124573853 gånger godare! Muums! :)

Och eftersom att Emil frågat mig så snällt om jag vill rida Chempis ikväll så ska jag även göra det! För sen kommer mina kusiner och då ska jag hänga med dom! Världens sötaste småkusiner! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0