Städastädastädastäda

Typ det min dag har betått av! Gick upp klockan 10, hatar att sova bort dagen! Sov nämnligen bort hela eftermiddagen igår. Fyyyyy!
Så idag har jag städat lägenheten och röjt i mitt rum, har blivit så duktig på det! ;)
När pappa kommer hem från Stockholm ska jag åka till stallet och rida! Sen så ska jag förbi affären och köpa lite grönsaker och fetaost.... Ska nämnligen grilla med mina fina vänner ikväll! Och vi kör lite knytis! 

Nu kände jag att jag blev väldigt trött... så det blir nog att jag sover en timme... hehe..


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

Superfin blogg!! :)



Allt bra med dig?



kram!

2011-12-22 @ 15:54:16
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0