Underbart

Första kvällen på väldigt länge som jag inte pluggat. Fick plötsligt väldigt mycket tid över till massa annat! Klockan är halv elva, vid den här tiden pluggar jag för fullt annars, men nu så ska jag göra exakt ingenting.
Efter skolan idag så var jag på stan en sväng! Gick lite med Fanny, Hannah och Marcus, treeeevligt. Köpte ett par mörka jeans, kände att jag behövde det! :D
Måste köpa en ny väska också, min nuvarande dog helt idag. Dragkedjan är sönder + att en hel hårspraysburk läckte ut i den idag. Den luktar som fan och är hur kladdig som helst.

På kvällen var jag och red Chempis! Gick riktigt bra, inte ridit honom på länge men fick in tekniken rätt fort. Känns i mina ben nu att jag inte ridit så intensivt den senaste tiden, dom är med andra ord rätt möra nu! ;)

Nu ska jag fortsätta se film (Charlie St Cloud, tar ju flera dagar för mig att se klart filmer när jag går i skolan), ska nämnligen upp vid kvart i sex imorgon och sen åka ner till Lund! Rätt skönt ändå! :)

Min fina, söta och allderles underbara julgran! Blir lite kär varje gång jag ser den, dock är det svårt att fånga skönheten på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0