Waah vad tröött

Har hunnit med hur mycket som helst idag! Vaknade vid åttatiden, gjorde iordning mig och sen gick jag ner och åt frukost på hotellet. Finns nog ingenting som slår hotellfrukost!
Gick sedan en sväng i Lund! Blev lite smått förälskad faktiskt, trivs jättebra där! :D
Sen åkte vi ut till Nova Lund, köpte ett linne, tre par örhängen och en tröja!
Sen åkte vi vidare upp mot Helsingborg och Råå, där vi hade lite saker att göra! Var förbi inne på Hööks! Fyndade kavaj, skjorta och en fleecetröja, inte varje dag! Var även inne på Ikea och kollade på lite garderober och sånt :D

På väg till Skövde så var det en krock på E4:an, som tur var i södergående riktning! Men såg riktigt obehagligt ut eftersom det var typ 6 ambulanser, polisbilar och brandbilar där. 
Nu på kvällen har jag varit förbi Lotte och sen bara tagit det lugnt! Har ju även lyckats dra på mig en allergisk reaktion mot något under dagen (!?). Är helt svullen i halsen, blöööh. 


Hästkärlek i form av Marie Kahrles Urbanus! Helt fantastiskt snygg häst, grym utrstrålning både i boxen och framför vagnen!


Universitetsbiblioteket i Lund! 


Min förhoppningsvis framtida skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0