Fina häst!

Red till ridhuset idag istället för att rida ut. Får rida ut imorgon istället hade jag tänkt, ska tydligen vara bra väder då med! :D
Hon är ju för rolig alltså, skitskrajj när man ska gå över "bäcken" när man sitter på ryggen. När man hoppar av går hon över nästan helt utan problem. Fortfarande ganska stressad inne i ridhuset och så, men det blir bättre och bättre! Hade tänkt rida där någon/några dagar nu i veckan också. Hon är ju ganska het i skallen också, så hon är inte direkt den lättaste hästen att rida alltid!
Sen när man ska hem igen blir hon superpigg och verkligen vill hoppa över "bäcken".. Haha, hon är speciell alltså!
Det är väl typ det jag har gjort idag! Man blir ju så sjukt trött av att vara ute i friska luften så man orkar inte så mycket mer.
Imorgon ser dagen ut i princip likadant, först stallet och rida ut, sen med Michaela till ridhuset och sen till Juta och jobba där.
Nu ska jag se film! Remember Me, igen, den är verkligen helt läskigt bra! Igår såg jag om Dear John, den är lite mesigare men bra även den!

Kommentarer
Postat av: Svenfatima

Cool site ... I like it :)

2012-02-02 @ 11:37:18
URL: http://svenfatima.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0