Häääääästar.

Allt i mitt liv kretsar kring hästar just nu, känns rätt gött faktiskt ;)
Så nu får det bli ett hästigt inlägg eftersom att inlägget innan inte handlade om hästar, hahaha!
Hade ju friluftsdag idag, och den spenderades delvis på Juta och sen hos min häst. På Juta var det mocka, byta vatten, göra hö och sopa som gällde, lite fikapauser och lunch hade vi också ;)
När vi var klara med allt där frågade Frida ifall jag kunde klippa Modes man, och sälvklart kunde jag det! Riktigt vildvuxen hade den hunnit bli, sist jag klippte den var i augusti.... Hehe.
Sen drog jag bort med Felicia och Michaela till våra hästar. Fixade till Lottes man, så nu är den några centimeter kortare! Sen skrittade jag ut en sväng, svinhalt + att hon var rädd för allt idag, så det blev inte en speciellt lång ritt ;)
1. Modes man efter klippningen, ser förjävligt ut nere vid manken, men det är för att täcket ligger och skaver där ;)
2. Lotte i stallgången idag, hennes man blev rätt bra ändå tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0