Igår! ;)

Blev ett besök i ridhuset med min något stressiga dam, hihi! Hon är så helsikes bestämd och envis, men jag gillar henne vääääldigt mycket ändå! För hon är bra snäll när hon väl är lugn ;)
Hon var dessutom något lugnare i ridhuset idag än vad hon har varit de tidigare dagarna jag ridit henne där, hon blev såklart liite stressad när jag började trava henne (Jappsi, har börjat sätta igång henne i trav igen, wiiie!) och dom andra galopperade, men det är smällar man får ta ;) Så himla skönt att hon inte spänner sig allt för mycket i skritten längre, hon börjar nog vänja sig vid ridhusmiljön! :D
Imorgon blir det uteritt i skogen, mysigt värre! Var rätt länge sen jag red ut tänkte jag... Men kom på att det var i fredags, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0