Lååång dag.

Igår:
Skola, dock den bästa dagen i skolan ;) Rätt niciga lektioner och inte så många heller! Dessutom har vi en lång lunchrast, vilket inte är helt fel!
Drog ner på stan med Bea och prövade lite tröjor, nicenice. Sen efter skolan tog jag mig till Juta och jobbade lite, sen vidare till min häst.
Idag:
Skola, så sjuuukt segt. Har varit så läskigt trött hela dagen, blev knappast bättre av att man slutar 15.20. Sen efter skolan cyklade jag till stallet, inte kul alltså. Sen var jag där i fyra timmar, hihi. Så är ju knappast piggare nu! Hästen blev i alla fall blank och fin efter en timmes rykt!
Nästa vecka drar jag till Jönköping och köper mer saker åt henne, jippie :D
Inga bilder!
Och förresten! Ni som har läst min blogg idag, hur har ni hittat den? Har nämnligen haft sjukt mycket besökare, fast vet inte riktigt varför ;) Så ifall någon skulle ta sig tid att kommentera vore det jättesnällt, hahah ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny (R)

Ja, du är en väldigt god vän till mig och berättade att du startat en blogg. På så sätt tog jag mig hit :D <3

2011-02-09 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0