BÄSTA DAGEN NÅGONSIN??!?!

JA, DET TROR JAG NOG MINSANN.

Jäääävlar vad jag är lycklig nu. Fyfan vad mitt liv är på väg att bli heeelt perfekt, så jävla grymt. ÅÅÅÅH, är så glad att jag bara vill skrika ut all glädje, men tror jag skippar det nu när resten av familjen ser på tv :D

Anledningen till att jag är så överlycklig på grund av hästen härunder.
Jag kanske ska ta henne på fooder, wiiiehieihe. Alltså ska jag stå för alla kostnader, och ha henne som min egen, bara att jag inte står som ägare på henne.
HEELT sjuukt kul faktiskt :D  Det bästa som kan hända har hänt typ :D HERREGUD VAD DET HÄR ÅRET HAR BÖRJAT BRAAA, ÅÅÅÅH BLIR SÅ GLAD :D

Åååh, kära lilla finis :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

var inte hon skadad?? :)

2011-01-20 @ 21:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0