Dag 28; Det här saknar jag

Det här saknar jag

Svaret på den här frågan är självklar! Sommaren såklart.
Finns ingetingetinget bättre än svensk sommar! Midsommarafton, åka båt, svenska stränder och lite regn faktiskt. Lite småskurar på sommaren kan ju faktiskt bara vara en bra ursäkt till att få vara inne ;)
Men åh, saknar verkligen den otroliga värmen som det kan vara ibland, och varma sommarkvällar!
Åh, nu fick jag en sån där Sindarvefeeling, när man står utanför baracken på gruset och gruset är kallt, fast det är "varmt" i luften, haha :D



"Baksidan" på Visby hamn, 4 augusti ifall jag minns rätt ;) Bästa vädret på sommarn båten sjösattes (relingen syns längst ner till höger i bild), åt galet god mat, flyttade in hos min kära moster och raggade på kamrat, hahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0