Haha, jag suger på uppdatering :)

Rubriken talar sitt tydliga språk, men vafan, orkar inte ;)

I onsdags var jag i Visby, köpte lite smågrejer och så innan jag begav mig mot olika delar av släkten, niiice :D Mycket fika blev det i alla fall, hihi.

I torsdags fyllde mamma år så då blev det fika igen, haha, jag älskar fika, undrar hur många kilon jag gått upp nu seriöst! :) Snöstorm var det med.. :o

Igår var vi totalt insnöade till klockan 17, för då kom en traktor och plogade lite, heheh. Jag bröt ihop på eftermiddan för att jag inte skulle kunna komma iväg och köpa chips, så dagen var räddad när traktorn kom!

Idag är sista hela dagen på Fårö, fyfan :( Inga planer so far :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0