Jag längtar sönder.

Längtar sönder efter ridläger på Sindarve. När det är varmt och skönt och niiice folk med :D Saknar faktiskt att gå till hagen i ömmande fötter, stalltjänst, kratta ridhuset, svettiga ridlektioner och allt sånt som man inte tycker är så kul just då ;)
Men efter ett tag in på hösten så glömmer man bort hur jobbigt det är och börjar sakna det istället, hahah.


Min underbara godishylla. Det här måste ha varit i början på ridlägret eftersom jag inte druckigt något ur min sockerdricka! Det blev ju en aning mer godis sen om man säger så, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

Åhhhhhh saknar!!!!!! :') <3 <3

2011-05-19 @ 13:35:36
URL: http://hannaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0