L-Å-N-G D-A-G

Fyfan vilken lång dag, är så sjukligt läskigt trött men kan inte sova än, har myyycket kvar att göra. Först lite Svenska inför imorn. Ska ha redovisning om "Den gamle och havet", så dålig bok så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Usch, inte alls min stil, lite Engelska ska jag försöka hinna med och plugga också...
Först så var det skola, sen direkt vidare mot stallet, sen direkt vidare hem, snabbdusch och sen till några bekanta på födelsedagskalas, haha. Kom nyss hem, så är helt slutkörd, uuuee.
Har i princip bara ätit frukost och tårta idag, haha, känns ju inte så nyttigt.
Ridningen gick i alla fall bra, hon lyssnar riktigt bra ifall man lägger in lite ryggningar! :D


Kände lite Greklandssug idag... Ovanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0