Trötter

Är så sjukt trött på dagarna, går och lägger mig runt 03 och vaknar typ tolv men är ändå trött? Har visserligen alarm på mobilen, för annars skulle jag aldrig vakna, men man borde ju inte vara tröttare än vad man är när det är skola, ;)
Aja, har inte hänt någonting idag, rätt skönt, eller jo har bakat lite kakor men det räknas knappast ;) Morgondagen ser ut att bli lika dan, galet skönt faktiskt. Däremot åker vi nog till Visby på onsdag, det tackar jag inte nej till :)
Inga bilder för jag sitter på mormors dator, hade tänkt att gå till mitt rum och se lite film på min dator nu, men vet inte vart jag lagt det mobila bredbandet till den!
Gooodnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0