81 dagar!

Tänk att om 81 dagar sitter jag på flyget ner mot Grekland. Rätt härligt alltså. Mitt liv går i princip ut på att längta till Grekland, åka till Grekland, vara i Grekland, få ångest över att snart åka hem från Grekland, åka hem från Grekland, längta tillbaks till Grekland, gråta en skvätt över att jag saknar Grekland, boka resa till Grekland och sen börjar det om igen...
Och helt ärligt så lyssnar jag rätt mycket på Grekiska ESC låtar... haha, inget fel på dom inte!
Men det är ju sååå häääääärligt! Ingenting går upp emot känslan av att åka utomlands :D
Fyfan vad saknaden är stor! Heeelt sjukt faktiskt, rycker i benen för jag vill dit NU! Och vara där för alltid typ...

Kommentarer
Postat av: Pellefride

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-07-11 @ 11:39:09
URL: http://pellefride.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0