Bra dag!

Har varit en bra dag idag! Har hunnit med väldigt mycket saker om inte annat!
Först en sväng in till stan och köpa grejer till båten, en klänning till mig... (Som jag inte kommer kunna använda förens tidigast Grekland eftersom det är en sommarklänning, haha!), och en fika på Rådhuset! Riktigt gött!
Vid lunchtid drog jag till stallet och red ut en sväng! Mysigt väder, ifall man bortser från blåsten... FAAST när det blåser betyder det ju att det är väderomslag på gång, så det kommer bli varmare, wiie.
Sen drog jag och min familj vidare mot Mariestad för att checka båten lite! Den stog där den skulle stå, om man säger så. Inga konstigheter alltså! :D
1. Dagens outfit, eller något åt det hållet! Haha.
2. VÄÄÄRLDENS bästa häst, fan vad fin hon är.
3. Lite båtar sådär!
4. Typ det godaste godiset ever! Helkass bild, men fyyyfaaaan vad gott godis dom har på Ica Kvantum i Mariestad, MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0