Fredag!

Tänkte berätta lite om i fredags, eftersom det inte blev mycket uppdatering då! Först skola, sen direkt vidare till stallet där det blev en snabbvisit!
Sen hem direkt och fixa iordning mig, skulle hjälpa till och servera och lite så på en fest! Mycket roligt må jag säga ;) Och ja, jag fick lön för det, haha ;)
Fick massa beröm för mitt hår också, så himla kul att få det, lika glad varje gång :D

Sjuuukt fint hus festen var i också, riktigt riktigt coolt ställe :) Har tyvärr inga bilder på det, men shit värsta 20-talskåken som verkligen hade stannat i tiden typ, haha :D
Bild på moi, tagen typ klockan två på natten! Var sjukt trött när jag kom hem, därav mitt lite slitna utseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0