Lördag!

Blev ingen uppdatering igår heller, sov till klockan halv tolv, vääldigt ovanligt för att vara mig! Hade ställt alarm på tio, men icke, jag snoozade vidare i några timmar.
Åkte sen till stallet och red ut en sväng med Michaela, trevligt trevligt, även om min lilla häst var lite tittig och spänd på en del ställen!
Får inte träffa henne på över en vecka, det är riktigt mycket FML över det faktiskt!
Kom hem från stallet klockan fyra och då var jag så sjukt trött att jag somnade.

Sen var det ju melodifestivalen och helt rätt låt van! Även om Dannys var riktigt bra så sitter Erics låt på hjärnan ;)
Sjukt snygg är hon i alla fall! Ögongodis så det heter duga...
Får se ifall jag uppdaterar något imorgon innan jag åker till Trysil.. Åh, längtar! Har laddat upp med massor av godis (vilket jag inte är så sugen på egentligen men ändå..) och film, så lär ju inte ha allt för tråkigt på bilresan upp! Ska även sova en hel del har jag tänkt, därav anledningen att jag är uppe rätt sent, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0