När ni läser detta!

När ni läser detta sitter jag i Norge! Eller förhoppningsvis så sitter jag inte, utan är ute och åker skidor i någon härlig backe och har soligt och gött väder!
Anledningen till att ni får tidsinställda inlägg nu är för att jag inte kommer ha tillgång till internet i Norge. (Eller ja, det är ju vad jag tror i alla fall, nu när jag sitter och skriver detta!). Och jag vill inte att bloggen ska stå heeelt ouppdaterad en hel vecka, för då lär ju besökarna sjunka jäkligt mycket, och det är ju inget vidare!
Liten google bild på Trysil... ;)
När jag ser den här bilden rycker det lite i skidåkar nerven, mmm, sjukt sugen på att åka skidor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0